Nog even geduld..

1 december 2014 - Ho Chi Minh City, Vietnam

Hallo lieve trouwe lezers,

Als eerst willen we jullie laten weten dat we het super leuk vinden dat jullie de moeite nemen om onze blog te lezen! En daarbij een leuke reactie plaatsen.Zoals jullie uitkijken naar onze blog, kijken wij uit naar jullie reacties!

Het is al een tijdje stil vanaf onze kant, maar we zijn jullie niet vergeten hoor!Onze laatste blog kwam uit Jakarta en inmiddels zijn we al in Vietnam.

Vanuit Jakarta zijn we met de trein doorgereisd naar Bandung en Yogyakarta. De laatste nacht in Bandung werd ik (Sanne) ziek, de kip van de avond ervoor was niet helemaal goed.. En die ochtend stond een 8 uur durende treinreis gepland naar Yogyakarta. Wat was dat afzien zeg! Buikpijn en bijbehorende ellende en daarbij nog overgeven, dat in een wiebelende trein op een hurk wc. Pff, 8 uur heeft nog nooit zo lang geduurd!

Eindelijk in het hostel aangekomen ben ik gelijk doorgegaan naar m’n bed en heb er 3 dagen gelegen. De 2e dag dat ik ziek was, was de bacterie overgelopen naar Karin. Nu waren we saman ziek. Het heeft ook nog wel een tijdje geduurd voordat we weer helemaal fit waren.

Hierdoor hebben we niet echt de tijd gehad om jullie te vertellen over onze tijd na Jakarta.

Na Yogya zijn we naar Jakarta gevlogen en doorgereisd naar Raja Ampat (West Papua). We zouden daar 10 dagen blijven en hadden verwacht dat we wel tijd hadden om een blog te schrijven. Maar we hebben het zo naar onze zin gehad dat we er geen tijd voor hadden en daarbij hadden we alleen stroom van 19:00 tot 23:30. De laptop die we meehebben kan maar een uurtje zonder stroom en daarna moet die opgeladen worden. Alleen was de generator niet te vertrouwen, als die zomaar uitviel en dan weer aanging kwam er een overbelasting van de stroom wat je oplader kapot maakt.

Maar goed nieuws! Er zijn 2 blogs in de maak dus binnenkort kunnen jullie weer met ons mee op reis.

Liefs Karin en Sanne

1. Remke:
    Hoi Sanne en Karin,
    Gelukkig zijn jullie weer even in de lucht want ik begon me net af te vragen of het allemaal goed ging!! Ai en die diarree krijgt je te pakken, hopelijk maar 1 keer tijdens jullie reis!
    Stroom alleen in de avond, ik ga het ze hier thuis vertellen, zouden ze zich eens voor moeten stellen. Veel plezier nog en veeeel genieten.
  2. Wia:
    1 december 2014
    Fijn om weer wat van jullie te horen!
    Vreselijk zo'n buikloop, een treinreis om nooit meer te vergeten!:)
    Wacht op de volgende verhalen.
  3. Marjolijn van der Does:
    1 december 2014
    Oh komt me zooooooo bekend voor. Alleen dan en een bus in Thailand. pffffffff wat een armoe. Maar nu weer helemaal fit?
  4. Monique:
    1 december 2014
    Hai meiden, goed om te horen dat jullie weer opgeknapt zijn. Hoorde al van Rob dat jullie ziek waren! En de foto's om fb waren weer veelbelovend. Ben dus benieuwd naar jullie verhaal!
  5. Simone:
    1 december 2014
    Het wordt echt een avontuur met alles erop en eraan... :(( gelukkig is t weer goed gekomen en zijn jullie weer fit!! Heerlijk om alle verhalen te lezen! Denk om de kip en geniet ze verder!! Xx
  6. Fred:
    2 december 2014
    Goed te horen dat jullie weer fit zijn. Ik zie al uit naar het verslag en de foto's. Succes met het vervolg en tot horens. Geen kip meer dus, hier is ook de vogelgriep uitgebroken!!!
  7. Ida:
    2 december 2014
    Weer een reiservaring verder :) gelukkig zijn jullie weer beter om jullie reis te vervolgen .. have fun en geniet ervan XXX